mandag den 12. september 2011

Dovenskab er fortid

Hej Venner!
Jeg har den seneste år været nedlagt af en af djævelens onde magter! "dovenskaben længe leve" var mit motto?!!!! Ja.. jeg var sunket dybt. Og flere inkl. mig selv troet aldrig, jeg kunne komme op fra dybet igen.. Meeeen.. Den gode del af mig, fik mig dog tvunget med til lidt fodboldtræning i onsdag - det resulterede i, at jeg skulle spille kamp i lørdags mod Nyker's løver. Jeg vil uden tvivl hellere bade i sirup end at spille kamp med Poulskers piger - 1) jeg kender dem ikke 2) de får min utrolig ringe kondi at mærke 3) jeg havde slet ikke lyst. Meeeeen.. som det godhjertige menneske jeg nu engang er, kunne jeg jo ikke lade dem i stikken. Så jeg mødte op, og skulle for første gang sparke bold i orange trøje?! orange trøje.. jeg følte mig som holland eller noget i den stil. Men det gik faktisk utrolig godt, hvis man ser bort fra konditionen. Jeg scorede 2 mål - og blev kampens spiller!!!! er du sindsyg en selvtillid! - Livet er godt. Så kære venner - ingen grund til bekymring, jeg er på ret spor igen!

Idag i 2. blok skulle vi over i muzikhuset for at høre noget debat halløj. En politikker fra hvert parti sad på rad og række for at svare på 500 unges forvildede spørgsmål. Det var nu meget sjovt - og looove på Konservatives kommentar om et universitet på Bornholm... Hva freak? ikke engang McDonalds kunne køre rundt herovre.. men en universitet?? jo tak.. aahah! in yeah dreams! :D

Så har min kære faster udmeldt, at sommerhuset er ledigt i 14 dage.. så jeg ved hvor min base er! :D
- Vi ses! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar