mandag den 12. september 2011

Gymnastik?

Hej Igen venner.
Ja, jeg ved godt, at jeg har blogget en gang idag... MEN jeg bliver nødt til lige at fortælle jer kort om min fodboldtræning. Det var meningen at jeg skulle cykle hjem efter træning. Men det regnede, så jeg ville hellere vente på, at min far var færdig med at spille hans fodboldkamp. Så derfor blev mig og to andre piger stående lidt og kiggede på gymnastik inde i hallen. Det ender med at de kvinder på 50+ kommer ud og spørger om vi ikke vil være med. - Vi tager det op som en udfordring og går ind, for at få det lidt sjovt. Vi skal starte op med at massere hinandens rygge i en rundkreds - fair nok. Så skal vi massere hinandens len(tror jeg det hedder) - mærkeligt på en man ikke kender, men fair nok. SÅ SKAL VI KNAGMA også massare personen foran os's baller! det var... virkelig mystisk :D men sjovt.. det var det. Og Jeg var den ene af de to, som ikke kunne det deres fødder med strakte ben.. SAD! :D
Ej.. Det var skide sjov!

- farvel! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar