lørdag den 10. september 2011

Fund fra cykelstien


En smuk sø med siv og andre vandplanter??


Næh! En oversvømmet mark over for mit hus. Stakkels landmand.

Så er det skam blevet min tur igen :) Denne gang vil jeg tage jer med på en 3 km. lang rute rundt i omegnen af hvor jeg bor. Jeg tog ud på denne tur med mit kamera, med det ene formål at tage billeder af diverse spændende ting på cykelstien...


Hmm... et æbleskrog. Ikke særligt gammelt. Ikke spist op. Sikke noget grisseri... *tsk tsk*


FØJ!! En død, flad frø... 


Øhm... blomster af en art!! Fra grøften..


Jeg tør ikke engang TÆNKE på, hvad det her mon er, det er bare for klamt!! Mix af snegl, regnorm, indvolde m.m.


Endnu en flad frø... muligvis den anden flade frøs mor... Stakkels frø-far, der nu er alene med resten af ungerne :'(

Ja, jeg har absolut intet fornuftigt at sige... Mit værelse skriger efter en kærlig hånd, men da jeg lige har fundet mit længe forsvundne plekter, bliver jeg da nødt til at afprøve det, ikke?? Hæ hæ. Vi ses på lørdag! Hvor vi holder loppemarked hjemme hos os. Den årlige dejlige tradition; vi fylder gårdspladsen op med venner og familie og deres gamle sager, og så sælger vi ud!! Der kommer over 20 stande i år!! :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar