onsdag den 28. september 2011

alt det der spas :D

Uuhuu!!! Så er det rigtig nok levet onsdag i dag - ergo er det min tur til at belemre jer med ingenting.Og så måske ikke helt ingenting alligevel, fordi jeg er faktisk rigtig glad i øjeblikket. Det skyldes flere ting:
1. gymnasiet owner! seriøst man jeg har bare den fedeste klasse!
2. pigerne i min klasse, de er super søde og mange af dem er mindst ligeså lang ude som jeg selv er.
3. klassefest i weekenden. Jeg var den eneste, der ikke var fuld og hold kæft hvor havde jeg det sjovt
4. 2*18 års i Skjern på fredag - se det er noget vi kan li!
5. et eller andet rart punkt som ikke handler om skole.... Jeg ved det! PÆRETÆRTE MED CREMEFRAICHE!
Ej ikke flere punkter på listen. Livet er i hvert fald bare rart lige nu!

Og den der klassefest der - det var seriøst sjovt. jeg chillede mest med Katinka (som btw. var mega pløret), Ida (som væltede rundt og fik blodnæse) og Nana (som altid er grinern). Vi hyggede, tullede rundt, dansede og havde det bare sjovt :) jeg bringer lige et lille billede af en meget glad Katinka, inden hun blev meget fuld:

Om to uger er der Discipeltræf i Skanderborg. NØØJ hvor jeg bare glæder mig helt vildt. Alle jeg har snakket med siger det er topnice, der kommer masser fra LME af og så bliver der forhåbentlig også noget super godt forkyndelse! ja det kan godt være at gym er nice, men lidt efterskolevenner i ny og næ er heller ikke helt skidt!

det var vidst alt for denne gang - håber vi ses næste onsdag!
-Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar