lørdag den 24. september 2011

O happy day

Hvis du tror du nu skal til at læse om en saftig pinlig historie fra mit ynkelige liv, en nedern dag eller... noget i den stil, så tro om! Jeg har nemlig tænkt mig at sende en hel masse 'positiv energi' to the people. Hæ! I går fik jeg nemlig en dejlig oplevelse... Jeg sad i en mindre spændende matematiktime og skrev på "Julekalender 2011", i omkring 5 år har jeg skrevet en julekalender til familie, venner o.lign. Og man kan jo lige så godt begynde tidligt, ikke?? (I går hørte jeg "All I want for Christmas" til døde) Men bedst som jeg sad der og vred min hjerne for at finde på historien, kiggede min sidekammerat over på skærmen. Hun syntes det var fedt jeg skrev julekalender, og spurgte om hun ikke måtte læse den også. Naturligvis måtte hun det! Og minsandten om hende ved siden af min sidemand ikke også spurgte om det samme! De er vel at mærke ikke fra kristne hjem, og sikke en fantastisk mulighed jeg fik der. Har bestemt julekalenderens plot, hvilket også er med kristent islæt. Så gælder det bare om at bringe et budskab igennem den. Hvor er det fedt! Er vildt glad over den mulighed, glæder mig til at komme i gang med at skrive. (Hvis der skulle findes andre out there, som kunne tænke sig at få sendt 1 afsnit af min julekalender hver dag i december på mail, så smid din mailadresse i en kommentar) 

Hvis I er nedtrykte, så hør denne dejlige sang! (Dog bør I ikke høre den hvis I hader country og Taylor Swift, så Stin og Bette, I må springe over) xD

8 kommentarer:

  1. Og fra Elisabeth : matfreak@live.dk
    :D

    SvarSlet
  2. christina_meiner@hotmail.com !!! :)

    SvarSlet
  3. Det kunne da være nice :D
    majkenjuhl94@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hvorfor får man ikke længere besked på mail, når der er kommet kommentarer?? Det var en ret tilfælde jeg så I havde skrevet :S Men fedt nok, jeg glæder mig :D

    SvarSlet
  5. annikasonne@hotmail.com :D TAK!

    SvarSlet