fredag den 16. september 2011

yess...det var så det valg...

hvis der er nogen der ikke har opdaget det, så har der været valg. og det endte, ja hvordan skal det siges? jo, det endte af røv til! de røde kommunistsvin endte med at løbe med 92 mandater!

nå men nok om det lort, for i har vel nok regnet ud at jeg holder med blå blok.

okay men lige pt har jeg lidt dårlig samvittighed over ikke at have blogget de sidste 2 uger. men jeg har haft jævnt travlt. fredag for to uger siden var jeg på en mega hygge introtur med 1.Y (Frederiksværk gymnasium! FTW!) i Rørvig i en eller anden lille spejderhytte (der var en meget sur og lidt vammel vicevært) men der blev røget lidt/meget vandpipe også blev der ellers bare hygget.

men sidste fredag var der rundbold-turnering....det blev lidt af en fusser fra vores side af, vi røg allerede ud i første omgang. dette var der to gode grunde til: 1. folk har et utroligt dårligt boldøje, 2. det er lidt svært at ramme hvis man har drukket lidt (den sidste grund var ikke sindssyg god men whatever)

så jeg har haft lidt travlt de sidste fredage, hvilket jeg også havde den her gang for det er lidt som om det lige er blevet lørdag, men den her gang var det en 70-års fødselsdag der kom i vejen, og som jeg havde lidt svært ved at slippe væk fra da det skete i KBH, så det er lidt grunden til at det blev lørdag den her gang.

men jeg smutter i seng for der er program på igen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar