mandag den 19. september 2011

Ham der der ligner Mourits ..

Venner .. I gætter aldrig hvad jeg har set idag .. (og dog.. det gør I nok nu, pga. overskriften) Men! - Jeg så en i skolen idag, som ligner MOURITS MOURITSEN!! Jeg har ved hjælp af mine lectio-stalker-evner fundet ham, og researched ham på face. Den er go' nok - Jeg har fundet Mourits' dobbeltgænger. På billederne ligner han dog ikke Mourits så meget som han gjorde i det sælsomme øjeblik, hvor jeg forlod SV03(klasselokale) og så ham - så jeg har forståelse for, hvis I ikke deler samme synspunkt som mig. Men! Jeg vil dog ikke frarøve jer muligheden for at bedømme ligheden, så her kommer en lille billedkavalkade:
Handsome-Mourits
Painful-Mourits


Stop-interrupting-me-I'm-playing-wow-Mourits

Matthew Bellamy fra MUSE? Dude, den fyr er en kamæleon!
Apropos Matthew Bellamy, så kører jeg i bus med en anden, der ligner ham endnu mere!
Men nå. Nu vil jeg vende tilbage til mit sørgelige liv, og begynde at skrive den dansk stil, som skal afleveres imorgen - oh ve og skræk!
/Bette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar